دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی بنام چترو خیابون
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی بنام چترو خیابون با بالاترین کیفیت

Download New Music Ali Lohrasbi – Chatro Baron

ترانه : امیر خدایاری , آهنگ و تنظیم : یاسر محمودی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید علی لهراسبی بنام چترو خیابون :

من از هر سمتی رد میشم تو رو انگاری میبینمت

مثل دیوونه ها هر روز سر این کوچه میشینم

شبام تو با بغض پاییز روزام سرد و پر از درده

چقدر سخته که می دونی پیش تو بر نمی گرده

من بوی بارون و چتر خیابون با عطرت دوست داشتم

هر جا که میرفتی پشت سرت بودم تنها نمی ذاشتم

من توی تنهاییت وقتای دلتنگیت دور و برت بودم

حالا که می خوامت چشمام و میگیری خیلی ازت دورم

♫♫♫♫♫♫
آهنگ جدید علی لهراسبی بنام چترو خیابون

♫♫♫♫♫♫

وقتی که دلتنگی وقتی که تنها شی

می خوای ازت دور شم می خوای پیشم باشی

وقتی که میفهمی اینبار دیگه دیره

اونی که عاشق بود حالا داره میره

این رابطه سخته واسه دوتاییمون

تقصیر من بوده شاید جداییمون

تقصیر من بوده دوست داشتنت انگار

چشمات و از بغضم از چشم من بردار

من بوی بارون و چتر خیابون با عطرت دوست داشتم

هر جا که میرفتی پشت سرت بودم تنها نمی ذاشتم

من توی تنهاییت وقتای دلتنگیت دور و برت بودم

حالا که می خوامت چشمام و میگیری خیلی ازت دورم

 

دانلود با کیفیت 320 - 7.60 مگابایت

 

دانلود با کیفیت 128 - 3.10 مگابایت




:: موضوعات مرتبط: دانلود آهنگ , دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی بنام چترو خیابون , ,
:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ , اهنگ جدید , Download New Music , Download New Music Ali Lohrasbi , Download New Music Ali Lohrasbi Chatro Baron , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ جدید ایرانی , دانلود آهنگ چترو بارون , دانلود آهنگ چترو بارون از علی لهراسبی , دانلود آهنگ چترو بارون با صدای علی لهراسبی , دانلود آهنگ شاد , دانلود آهنگ علی لهراسبی , دانلود آهنگ علی لهراسبی چترو بارون , متن آهنگ چترو بارون علی لهراسبی , هشتاپلی ,
:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : amin
ت : دو شنبه 25 بهمن 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی